نیازمندیهای کلی

v                                        برنامه ها: ما کلیة برنامه ها و اشکال را با استفاده از نرم افزار CAD باز تولید می نماییم. هر گونه رونوشت برابر اصل بر گرفته شده از این نرم افزار بر روی عناصری پایدار و دائمی استوار هستند، و از آنها براحتی می توان رونوشتهایی دیگر را همانند سازی نمود. برنامه بر روی کاغذ استاندارد A1 چاپ می شوند. مقیاس کار عموما 1500 خواهد بود، مگر اینکه نیاز به رسم جزییاتی در مقیاس بزرگتری باشد.

v                                        صورتحسابهای حاصل تخمین هزینه و کمیات: صورتحسابهای کاملا استوار بر پایة طراحی کمیات برای کلیة عناصر کاری مورد نیاز برای بنای طرح ATC آماده خواهد شد. تجزیة عناصر مهندسی عمران مطابق با استاندارد بکار رفته در شهر صورت خواهد گرفت. ما تخمینهای هزینه ای بر اساس قیمتهای بازار برای هر عنصر کاری بطور جداگانه تهیه خواهیم کرد، و بدین ترتیب، تخمینی از کل هزینه های طرح به دست می آید. هزینه ها با مالیات و عوارض و بدون آنها مشخص می شوند.

v                                        زمان بندی اعمال طرح: ما زمان بندی کاری برای پروژه تهیه می کنیم، به نحویکه، تاریخهای مهم در اسناد قرارداد قید می شوند، تا نظارت برطرف قرارداد راحت تر صورت پذیرد. این زمان بندی مرتبا درطول زمان قرار داد تجدید می گردد. در زمان مشخص شده برای اعمال پروژه، یک طرح اولیه انحراف ترافیک در تطابق با زمان بندی پروژه عرضه خواهدشد، به نحویکه مجری پروژه هزینة این طرح را در هزینة قراردادی پروژه لحاظ می نماید.

v                                        اسناد ساختمانی: اگر در مرحلة ارزیابی سیستم، نیاز به اضافه کردن ضمیمه هایی به سند مناقصه باشد، ما همانگونه که قوانین مشخص می سازند، این تغییرات را اعمال خواهیم نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.