نقش وب‌سایت در تبلیغات و گستره شغلی


https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif

 نقش وب‌سایت در تبلیغات و گستره شغلی

با افزایش روز افزون استفاده از شبکه سراسری اینترنت در جهان و علی الخصوص ایران، اکثر مردم بیشتر نیاز های خود را از طریق وبسایت های اینترنتی برطرف می کنند. اینترنت به عنوان یک دایرۀ المعارف جامع همیشه کمک رسان مردم می باشد. افراد امروزه در هر قشری نیاز روزمره و زندگی خود را با استفاده از اینترنت مرتفع می کنند. شما نیز می توانید به این جامعه بزرگ و بین المللی بپیوندید. به راحتی محصولات، خدمات و یا اطلاعات خود را برای عموم به نمایش بگذارید. مطمئن باشید در سریع ترین زمان ممکن به کسب و کار خود رونق می دهید. نشان تیم به عنوان یکی از برترین واحدهای طراحی سایت در اصفهان قدرت تولید سایت و سئوی سایت در اصفهان  را دارا میباشد . 

اهمیت داشتن یک وبسایت

امروزه دو دسته از مشاغل در جامعه دیده می شود. اول: مشاغل سنتی: که در این گونه مشاغل به صورت داد وستد و عرضه و تقاضا در محل فروشنده صورت می گیرد. این گونه مشاغل به وفور در سطح جامعه مشاهده می شود. دوم مشاغل دیجیتالی و مدرن: این گونه مشاغل از طریق عرضه و تقاضا به صورت دیجیتالی و با اعتماد بالا انجام می پذیرد. امروزه اعتماد مردم نسبت به وبسایت های اینترنتی روز به روز بیشتر می شود و نظارت شدید دولت بر وبسایت های منتشر شده این امر را تشدید می کند. بنابراین در خصوص ساخت یک وبسایت اختصاصی برای خود بیدرنگ اقدام نمایید. کالاها، خدمات و اطلاعات خود را در آن درج نمایید تا دیده شوید. با این کار شما به راحتی به کسب و کار خود رونق می دهید.

چه مشاغلی باید وبسایت اختصاصی داشته باشند؟؟

کسب و کار، خدمات و اطلاعات شما مورد نیاز میلیون ها نفر دیگر می باشد. در صورتی که شما تاکنون یک درصد از این مشتریان را جذب خود کرده اید. اگر تصمیم دارید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید ما برای شما مسیری خوب، بی خطر و با بازدهی بالا پیشنهاد داریم. معرفی کردن شما به مشتریان و تعیین بازار هدف برای شما وظیفه ما و هدف اصلی ما می باشد. گروه نشان تیم با بکارگیری کادری مجرب و کارآزموده در بخش طراحی و محتواسازی سایت و همچنین بهینه سازی و سئو سایت میتواند در کسب و کار شما و میزان فروش شما تغیرات چشمگیری ایجاد نماید.

 

دوربین مدار بسته

دوربین های مدار بسته (CCTV) را  دوربین های مدار بسته جعبه جادویی نیز گفته می شود. به طور کلی این دوربین ها به گونه ای طراحی شده اند که در جای خود ثابت می باشند. انواع دوربین مداربسته در اصفهان : 1- دوربین های آنالوگ: این دوربین ها از نوع دوربین های اولیه می باشند که از طریق امواج آنالوگ تصویر و صدا را ارسال می کنند. از مزایای این نوع دوربین ها قیمت پایین ، تنوع زیاد ، نصب آسان آن می باشد. از معایب این دوربین ها کیفیت پایین تر از دوربین های دیجیتال، نویز پذیری، سیم کشی پرهزینه 2- دوربین های IP: این دوربین ها دیجیتال بوده و از همان ابتدا امواج را دیجیتال می کنند.از مزایای این دوربین ها می توان به کیفیت بالا ی آن اشاره کرد.استفاده بهینه از کابل های ارتباطی،ارتباط بیسیم با امنیت و کیفیت بالا از معایب این دوربین ها می توان به قیمت بالای آن اشاره کرد 3- دوربین های دو منظوره بیشترین کاربرد این دوربین ها برای حفاظت و نظارت بوده است. برای اولین بار این نوع دوربین ها را یک شرکت آلمانی برای مشاهده ی پرتاب موشک نصب کرد. این دوربین ها هم کاربرد حفاظتی دارند و هم کاربردهای دیگری از جمله: کاربردهای پلیسی، نظامی، در صنعت ، برای کنترل ترافیک ،کاربردهای فضایی،تصویربرداری های نامحسوس و ... این دوربین ها برای جلوگیری از ارتکاب جرایم نیز بسیار مفید بوده اند. از جرایم رانندگی تا جرایم سرقت و جرایم جنایی... بسیاری از جرایم بعد از نصب این دوربین ها کم شد و کمک به امنیت جان و مال بسیاری ازانسان های جوامع و اماکن عمومی شهرها و کشور ها شده است. در صنعت نیز دوربین های مدار بسته جایی برای خود باز کرده است. آنجا که حضور انسان خطرناک و حادثه ساز است به کمک انسان آمده است.مانند کارخانجات شیمیایی و نیروگاه های هسته ای... در کنترل ترافیک نیز این دوربین ها کمک شایانی کرده است. ارسال اطلاعات GPS به رانندگان که قصد عبور از آن خیابان ها را دارند. شناسایی جرایم رانندگی و فیلم از صحنه تصادفات و همچنین شناسایی پلاک خودرو ها... در مترو برای اطمینان از ورود و خروج مسافران از درب خروجی و ورودی مترو .. دوربین ها از لحاظ شکل ظاهری نیز انواع گوناگونی دارند. - دوربین های دام که به دوربین های گنبدی شکل می گویند.و بیشتر بر روی سقف تعبیه می شوند. - دوربین های صنعتی که غیر از استفاده در صنعت درجاهای دیگر نیز بکار می روند. و قابلیت نصب لنز بر روی آنها را هم دارند. دوربین های مینیاتوری: دوربین های مداربسته کوچک در بازار را گویند. کاربرد آن به صورت دوربین مخفی است. - دوربین های آی آر بیشتر برای دیدن تصاویر در شب و تاریکی بکار میرود چون در آن از نور مادون قرمز استفاده شده است.

نواع دوربین مداربسته

دوربینهای مداربسته آنالوگ  ( ANALOG CCTV )
حسن دوربینهای مداربسته آنالوگ قیمت پایین ومحدودنبودن درکابل کشی ونصب آسان این دوربین میباشد.عیب دوربینهای آنالوگ کیفیت پایین این دوربین میباشد.
2- دوربینهای مداربسته HDکه چند مدل دارد AHD –HDCVI –HD TVI –HDSDI
دوربینهای مداربسته HDمدلهای مختلفی دارد یکی ازانواع این مدل HDSDI میباشد این نوع دوربین به خاطر قیمت بالا ومحدودیت کابل کشیتا 90متر  دیگر استفاده نمی شود .مدل دیگر AHD است که دربازارایران جایگاه خوبی پیداکرده به خاطر قیمت مناسب نسبت به کیفت وتا متراژ500متر برای کابل کشی مشکلی نداردوهمچنین در ضبط وارسال تصاویرهیچ گونه تاخیری وجود ندارد  ابداع کننده دوربینهای AHD شرکت NEXT CHEP کره میباشد.
یکی دیگر از مدلها HD CVI میاشد این نوع دوربین نیز دارای کیفیت بهتری نسبت AHD میباشد محاسن دوربین AHD رادارد ووازنظر قیمت بالاتر از AHDمیباشد ابداع کننده این نوع دوربین شرکت DAHUAچین میباشد . فروش دوربین مداربسته اصفهان
مدل دیگر HD TVI میباشد که ابداع کننده آن یک شرکت آمریکایی بود ومحدودیت کابل کشی تا 300مترراداشت وپس ازآن شرکت HIK VISION آن راارتقاء داد وبه نام TURBO HDبه بازار عرضه کرد .
***دوربینهای HD از نظر سنسور آپتینا (APTINA )*** آمنی ویژن   AMNIVISON ) )***سونی (SONY) ***های سیلیکون (HISILICON  ) واز نظر کیفیت 720p) 1مگاپیکسل) –(960p 3/1مگاپیکسل) – (1080p 2مگاپیکسل)میباشد .
دوربینهای تحت شبکه نسل جدید دوربینهای مداربسته میباشد.
حسن دوربینهای مداربسته تحت شبکه یکی کیفیت دیجیتال وفوق العاده ودیگرازنظر کابل کشی چراکه دوربینهای آنالوگ وhdبسترشان کابل کواکسیال است وهر دوربین یک کابل مجزا تاپشت دستگاه رکوردر می خواهد ولی دوربینهای تحت شبکه به وسیله سویچ میتوان هرتعداددوربین رابا یک کابل انتقال داد حتی صدا ،الارم ودیتای دوربینهای چرخشی وبرای دوربینهای poeبرق تغذیه راباهمان کابل می توان ارسال کرد بعضی ازمراکز نگران افت کیفیت شبکه داخلی مجموعه شان هستند چنانچه تعداد دوربینها زیاد باشد ویا کیفیت آنها بالا باشد این مشکل ازطریق کابلهای فیبر نوری حل می شود .حسن دیگری که دوربینهای تحت شبکه دارد برای جابجایی اتاق سروریا مدیریت  بایک کابل می توان این کار راانجام داد ولی در دوربینهای با بستر کواکسیل باید تمام کابل کشی عوض شود وحسن دیگر این نوع دوربین این است که میتوان جداگانه برای نگهبانی ،مدیریت وسایر قسمتها دوربین مورد نظر را تعریف وازطریق رمز وپسوورد جداگانه دراختیار آن قسمت گذاشت ولی در نوع دوربینهای بستر کواکسیل این امکان وجود ندارد وفقط می توان همه دوربینها رادراختیار گذاشت.وبرای ارتقاع کیفیت ونوع دوربین در سالهای بعد احتیاج به تعویض بستر ندارد .
عیب دوربینهای تحت شبکه قیمت بالای این نوع دوربین بوده ولی در حال حاضر به خاطر رقابت شرکتها ومصرف بیشتر این دوربین قیمت دوربینهای تحت شبکه به شدت پایین آمده است .
انواع دوربینهای مداربسته از نظر ظاهروکارایی
1-دوربینهای مداربسته صنعتی (BOX)
2-دوربینهای مداربسته لوله ای دیددرشب ( BULLET )
3-دوربینهای مداربسته دام یا همان سقفی (( DOM
4-دوربینهای مداربسته مینیاتوری ومخفی (( MINI CAMERA
5- دوربینهای مداربسته کیوب (  CUBE)
6-دوربینهای مداربسته چرخشی اسپیدام(PTZ  )

کنترلهای سمت سرویس دهنده

اگر می خواهید کنترل های سمت سرویس دهنده را بکار برید لازم است تا آنهارادریک صفحه ASP قرار دهید .در این تکنیک اشیاء اسکریپت سرویس دهنده ایجاد شده و کلیه وقایع متد ها و خواص آنها تنها در اسکریپت سرویس دهنده در دسترس است و عملیات داده ای تنها در سمت سرویس دهنده انجام می شود .                                            بزرگترین مزیت کاربرد این نوع کنترلها آن است که برنامه ها می توانند با انواع   مرورگر تطابق داشته باشند.

 کنترلهای سمت سرویس گیرنده

اگر می خواهید کنترلهای زمان طراحی را در سمت گیرنده بکار برید می توانید آنها را در یک صفحه HTMLو یا یک ASPقرار دهید . کاربرد این کنترلها در سمت سرویس گیرنده سبب می شود تا کلیه کنترلها، خواص متدهاو وقایع آنها در اسکریپت سرویس گیرنده در دسترس باشد.

برنامه وب باید از مرورگری استفاده نماید تا  DHTML را پشتیبانی نماید.

مشخص کردن محیط مقصد                                                                                                

محیط مقصد باید برای visual interdev تعریف نمایید . برای انجام این    کارباید:

1.صفحه برگه source باز کنید

2. وی برچسب HTMLکلیک راست کرده و گزینه  propertiesرا انتخاب کنید.

3 properties   →  general .را انتخاب کنید

4. در کادر  DTC Scripting platformیکی از دکمه هایASPیا DHTMLرا انتخاب کنید.

افزودن کنترل Recordset به یک صفحه   

1. ایجاد پروژه جدیددر interdev

2. یک صفحه ASPرا باز کنید .

3. در  project Explorer کلید سمت راست را بر روی پروژه کلیک کنید و گزینه ADD data command    را انتخاب کنید.

4. از properties حالت OLE DB Provider  for  SQL server , Data link  را

انتخاب کرده وnext را بزنید.

5. از برگه  Connection در دیالوگ  Data link properties نام سرویس دهنده پایگاه داده را انتخاب و نام کاربر و رمز عبور را وارد کنید.

6. قبل ازادامه مراحل کار دکمه Testرا برای اطمینان از صحت اطلاعات connentionکلیک کنید.

زبان برنامه نویسی جاوا چگونه کار می کند

جاوا یک زبان برنامه نویسی برای وب است که توسط شرکتSunMicrosystem بوجود آمد . این زبان بسیار قدرتمندتر از زبانهای نشانه گذاری نظیر HTML  است.

  جاوا هم نظیر سایر زبانهای برنامه نویسی در برگیرنده دستوراتی برای کنترل رایانه ها      است .با این تفاوت که جاوا را بر اندام وب دوخته اند . زبان جاوا از سه جهت انقلاب بزرگی در وب بوجود آورده:                                                        

     اول اینکه برنامه های نوشته شده بوسیله جاوا که آنها را ریزبرنامه می نامند  بسیار کوچکند.بهمین دلیل می توان این برنامه ها را بسرعت گرفته بارگذاری   واجرا نمود.                                                                                                 

دوم اینکه این برنامه های کوچک قابلیت انطباق با محیط را دارند. برنامه های نوشته شده با جاوا بصورت کدهای خام روی اینترنت رفت وآمد کرده وتوسط سرویس گیرندگان کامپایل می شوند.کلیه سیستم های عامل-مثل ویندوز 95 مکینتاش وUNIX غیره-می توانند ریزبرنامه های جاوا را اجرا نمایند.

سوم و از همه مهمتر اینکه این برنامه ها قابلیت اجتماع دارند.می توان برنامه های کوچک نوشته شده با جاوا را با هم ترکیب نمود تا یک برنامه کاملتر وبزرگترحاصل شود.مثلا" می توان با ریز برنامه ها یک واژه پرداز درست کرد که در آن یک ریز برنامه متن را نمایش بدهد دیگری املا کلمات را کنترل کند ودیگری وظایف چاپ متن را عهده دار باشد. جاوا یک انقلاب بزرگ روی وب است چون همه چیز ان بطور همزمم ان انجام  می گیرد . برنامه های نوشته شده با جاوا هشیشه روی اینترنت بطور همزمان آماده خدمتند.شما می توانید هزاران قطعه برنامه را برای یک کار خاص بطور همزمان از اینترنت گرفته واستفاده کنید .می گویند اینترنت عظیم ترین هارد دیسک جهان را از ارتباط هزاران هارد دیسک کوچک بوجود آورده است اگر اینترنت و نیز وب یک هارد دیسک بزرگ جهانی باشند جاوا زبانی است که این رایانه عظیم الجثه را کنترل می کند.بدین ترتیب نرم افزارهایی که قبلا" مختص یک رایانه بودند اکنوندر اختیار هزاران نفر قرار می گیرند.                                                                                                          

ریزبرنامه ها بجای اینکه روی یک رایانه باقی بمانند می توانند در سراسر اینترنت بپرواز درآمده و وارد هر یک از رایانه هی عضو شوند.این ریزبرنامه ها هنگام نیاز گرفته وبار گذاری می شوندو اگر قبلا"روی روی سرویس گیرنده نرفته باشنداز روی اینترنت بارگذاری خواهند شد .می توان ریزبرنامه های بزرگتر مثل صفحه گسترده ها وواژه پردازها را تولید نمود.  با بهره گیری از ریزبرنامه های جاوا می توان رسانه های پویا ودینامیک را به صفحه های وب افزود.صفحهای از وب را تصور کنیدکه متن وتکمه های آن پس از کلیک شدن قابلیت حرکت و جابجایی داشته باشند . یک ریزبرنامه ممکن است وظیفه اش متحرک سازی دکمه ها باشدوریزبرنامه دیگر پس از کلیک کردن روی تکمه شروع به کار نماید.