ویژگی ضد آب ورق های فومیزه

 ورق های فومیزه  ضد آب

 

 PVC پلاستیکی است که با ورقه های نسبتاً ضخیم آن، می توان بدنه، کمدها و کابینت برای آشپزخانه  ساخت. رنگ ورق فومیزه PVC معمولاً سفید است. در صنعت کابینت سازی، از این ماده برای تولید بدنه اطراف سینک ظرفشویی استفاده می شود و در این زمینه بسیار محبوب است. شما از ماشین ظرفشویی استفاده می کنید. زیرا این ماده کاملاً ضد آب است و می تواند بسیاری از مشکلات کابینت آشپزخانه ناشی از رطوبت را کنترل کند.

 

 

خاصیت اصلی PVC  این است  که ضد آب است و این ویژگی ضد آب بودن آنقدر برجسته است که بیشتر و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، از سوی دیگر، طرح های جدید این مواد باعث افزایش استفاده از PVC در ساخت کابینت، دکوراسیون و بدنه سینک ظرفشویی در منازل شده است.

 

 

ویژگی ضد آب ورق های فومیزه

 

ورق های PVC بسیار مقاوم در برابر رطوبت، بدون ترک و پوسیدگی است و برای مکانهای مرطوب مناسب است. این دیوارپوش ها برای حمام مناسب هستند. سرویس های بهداشتی و حمام بخشی از ساختمان هستند که با عنصر آب در تماس هستند. مستقیم داشته باشید.

 

 

ورق های PVC از مواد پلیمری ساخته شده اند و با اطمینان می‌توان گفت که ضد آب هستند. از جمله قابلیت های ورق PVC که در اکثر خانه های ایرانی دیده شده است، دوام و مقاومت بالای آن در برابر آب، گرما و ضربه و خراش است، به طوری که عمر مفید مناسب و طولانی دارد.

 

 

کاربرد ورق های فومیزه ضد آب

 

این ورق ها به دلیل ساختار مناسب، مشکلی از نظر رطوبت  ایجاد نمی کنند، ورق های PVC را می توان با استفاده از تکنولوژی خاص روکش کرد و  به صورت رنگی در دکوراسیون استفاده کرد.  از طرف دیگر این ورق های فومیزه با انواع این طرح ها و رنگ ها ارزان هستند، در برابر سایش و زنگ زدگی مقاوم هستند و قابل بازیافت هستند.

 

 

مزایای ورق های فومیزه PVC ضد آب

این پنل ها دارای وزن کم و مقاومت بسیار بالایی هستند که نصب و راه اندازی آنها را بر روی انواع سطوح آسان و سریع کرده و از طرف دیگر برای عایق صدا، سرما و حرارت مناسب هستند.  ورق های فومیزه دارای خاصیت ضد حشرات (مورچه ها ، موریانه ها ، سوسک ها و ...) و  ضد میکروبی است و به دلیل جنس پلیمری و سطح صافی که دارند، تمیز کردن آنها آسان است و دشوار نیست.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.