لیست شبکة جاده ای

کنسرسیوم آمار مقدماتی در مورد لیست شبکة جاده ای در جاده های عمده جمع آوری می نماید. جزییاتی از قبیل ROW،مسیر حمل و نقل، مسیر پیاده رو/ shoulder باید برای بخشهای مختلف جاده گرد آوری شوند. این فرآیند گردآوری تنها جهت اعمال این جزییات در مدل مورد نظر تعبیه شده است.

 

4-2-1-5. پیش بینی ترافیک

بر اساس رشد مشاهده شده در پارامترهایی مانند توسعة اقتصادی، رشد ترافیک، و غیره، پیش بینی ترافیک برای شبکه ضروری است. روند گذشتة ورود زائران به شهر مورد بررسی قرار خواهد گرفت، و منطبق با نتایج حاصله از این مطالعات حجم ترافیک پیش بینی می گردد.

 

4-2-1-6. مدل رشد و توسعه
آماده سازی نقشة شبکه

شبکة درون شهری به عنوان ورودی به نرم افزار  مدل می گردد که جهت تخصیص ترافیک بکار می رود.

الگوی سفر

داده های حاصله از مصاحبه های صورت گرفته در کنار جاده ها تجزیه و تحلیل می شوند تا الگوی O-D پدید آید، که نواحی محلی و همگانی را مشخص می سازد.

ترکیب ترافیک

ترکیب ترافیک در راهروهای اصلی مورد بررسی قرار می گیرد تا اثر ترافیک نا همگون و ترکیبی مشخص شود.

 

تخصیص ترافیک

داده های الگوی O-D درمدل TRANSYT جهت تخصیص ترافیک بکار می روند، که جهت ترافیک درون شهری طراحی و تنظیم شده است. مدل مذکور به نحوی کالیبره و تنظیم می گردد، تا تخصیص اتصالات را در وضعیت فعلی نمایان سازد. این با استفاده از بلوک متعادل و شمارش تقاطع ها ممکن می گردد. بر اساس مشاهدات صورت گرفته در خروجیمدل، موقعیت های دچار مشکل شناسایی می شوند 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.